Monday, June 22, 2015

YES SHAKLEE ?? ADA APA DENGAN YES SHAKLEE NI

YES YES YES! Program apa yang shaklee tawarkan?  Ramai yang terbaca tentang program YES SHAKLEE kan tapi ramai jugak yang kurang info tentang YES SHAKLEE (:


Young Entrepreneur Shaklee ( YES!) program yang membuka peluang dan " jalan "  kepada sesiapa sahaja yang menyertai projek Shaklee untuk menjinakan diri dalam dunia perniagaan.


Tanpa membuka premis HANYA berkerja di rumah atau di mana sahaja anda berada dengan permulaan modal yang paling rendah serta masa yang sungguh flexible!


Jika usaha LEBIH serta mengikut ( guide upline ) dengan betul semuanya tiada yang mustahil.  Setiap ahli berpeluang menjadi Jutawan dalam masa 13 bulan sahaja sekiranya anda benar-benar FOLLOW dan DUPLICATE program YES ini.


Untung ke tak untung kalian semua ??. dulu hakak memula dafta tiada peluang "keemasan " macam ni tw. Kalian sangat bertuah, Oh ya Program ni bermula May 2015 sehingga Oktober 2015. so baik REBUT peluang ni!! .


Bagi  program YES ini Shaklee dengan berbesar hati menawarkan 5 insentif hebat untuk semua peserta yang mendaftar Ahli Shaklee yang bermula Mei 2015 sehingga Oktober 2015. Apa  "keemasan" tuh ?? ni antarnya :-
  • Ni antara pakej set shaklee 

    1 botol Vita-Lea Shaklee Multivitamin Terbaik di dunia sempena 100 tahun usia VitaLea Shaklee.

  • 4 pakej set Shaklee yang paling hangat di pasaran dengan menawarkan harga tanpa GST.

  • Hadiah tunai sehingga RM10,000 untuk peserta program YES yang berjaya FOLLOW dan DUPLICATE system ini dengan cemerlang*


Haaa ni diantaranya la meletop ke tak kalau macam ni?? . Rugi sangat siapa yang tak ambil peluang. Siapa yang nak ubah life kita dari 0 ke 360 darjah kalau bukan diri sendiri?? betul x. Saya percaya semua mempunyai impian masing masing bukan? so siapa yang penuhi impian kita sendiri tuh?? 
Ubahlah cara hidup kita, kita yang pilih jalan. (: boley hubungi kirah kalau ada yang xjelas ya <3 

bye bye <3



No comments:

Post a Comment